Retourneren
Het kan natuurlijk voorkomen dat je het product wilt retourneren. Je kunt binnen 30 dagen nadat je het product ontvangen hebt, je bestelling retourneren.
Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen. Retourneren kan zonder opgaaf van reden. De retourkosten liggen bij jou als klant.
Retourneren kan eenvoudig door het volgen van de volgende stappen:
- Meld via onderstaand retourformulier je retourzending bij ons aan;
- Check goed je ordernummer, e-mailadres en artikelnummer(s), je vindt deze in je gemailde orderbevestiging;
- Print de ontvangen e-mail uit en voeg deze bij het pakket;
- Stuur het pakket retour, naar:
LAZE retouren
Zijtak 11
1251 RR LAREN - Via email houden we je op de hoogte van je retourzending.
Uitzonderingen retourneren
In de volgende gevallen kunnen artikelen niet worden geretourneerd:
- Artikelen die langer dan 30 dagen geleden ontvangen zijn;
- Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn;
- Artikelen waarvan de originele verpakking ontbreekt;
- Artikelen die op verzoek van jou zijn aangepast of gepersonaliseerd;
- Artikelen die speciaal voor jou op maat zijn gemaakt.
Heb je toch nog een vraag?
Heb je toch nog vragen/opmerkingen betreft het retourneren?
Neem dan gerust contact met ons op door een mail te sturen naar info@laze.nl
Hoe lang heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?
Je hebt na ontvangst van het product 30 dagen de tijd om je retour aan te melden. Nadat je een melding van retour hebt ingediend, heb je nog 14 dagen om je bestelling te retourneren. Hierbij raden wij wel aan om je bestelling zo snel mogelijk retour te sturen om het proces te versnellen.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Zodra wij het retour gestuurde product hebben ontvangen en goedgekeurd dan zullen wij het bedrag zo spoedig mogelijk retourneren, uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding herroeping. Je krijgt dan het gehele aankoopbedrag terug, inclusief verzendkosten. De verzendkosten worden alleen gecrediteerd als alle bestelde artikelen zijn geretourneerd. Het bedrag wordt via dezelfde betaalmethode geretourneerd als degene die je voor je betaling hebt gebruikt.
Waar moet ik op letten tijdens het retour sturen?
Let er goed op dat de verpakking van het product er netjes uitziet en goed verpakt is. Wij nemen een retourzending niet in behandeling als het product vies of beschadigd is. Je bent (als retour zender) verantwoordelijk voor het terugsturen van het product.
Moet ik betalen voor de retourkosten?
Ja, de retourkosten liggen bij jou als klant. De retourkosten van grotere pakketten kunnen hoger zijn.
Waarom zijn de retourkosten voor de klant zelf?
Als wij de retourkosten voor onze rekening zouden nemen moeten we dit door berekenen in onze verkoopprijs, waardoor de producten duurder zouden worden.
Kan ik het pakket ook afgeven?
Je kunt het pakket ook bij ons komen afgeven. Neem hiervoor contact met ons op via info@laze.nl.